Ostan Kiellettyjen Miesten jäsenluettelon

Istun kylmässä ja huurtuneessa autossa parkkipaikalla Pääkaupungin laidalla. Voisi luulla, että olen tekemässä Huimausainekauppaa. Mutta en. Olen hakemassa Kiellettyjen Miesten jäsenluetteloa. En tietenkään ilmaiseksi.

Veljiinsä pettynyt Mies on päättänyt myydä jäsenluettelon. Nämä pikkukaupunkien pikkupomot, joita tuohon pelleilyjärjestöön kuuluu, ovat päättäneet sorsia häntä. No kaveripa sitten päättää pistää Vanhoiksi markoiksi.

Uskomatonta, että aikuiset miehet viitsivät leikkiä jotain ihme rituaalileikkejä näissä Kielletyissä Miehissä. Menisivät kotiin perheensä tai rakastajattarensa luokse. Niitähän näillä rikkailla Kielletyillä Miehillä riittää. Heistä suurin osa omasta mielestään helvetin tärkeitä paskiaisia.

Olen armottomassa krapulassa ehkä vielä hiukan kännissäkin. Edellisiltana oli ollut jotkut pippalot.

Nyt sitten piti tunkea vanhalta Tuliliemeltä  haisevana vielä neuvotteluun vanhaan autonromuun kaupungin laidalle.

Mistä minä tiedän, mitä tuo tyyppi on miehiään? Jos on jostain vaikka kostoreissulla, vaikka tuskin ketään olen niin pahasti vituttanut. En ole riittävän tärkeä edes hakattavaksi.

Mies sujauttaa kuin jostain kirjasen, joka näyttäisi olevan kuin entisajoilta. Ei näytä kovin ajanhenkisiä olevan siellä Kielletyissä Miehissä.

Mikseivät laita jonnekin Törkyverkkoon lukkojen taakse listaansa? Typerät paskiaiset. Kai siellä jokin ikäloppu ukkopaha hankaa vastaan.

Kaupat tulee tehtyä. Myöhemmin selviää, että listassa oli runsaasti Kuolleita Sieluja.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lumipallosotaa

Ennustajalle silikonit!

Jouduin Mielisairaiden huoneeseen